gerne smage nye øl

Danskerne er nysgerrige på øl. De vil gerne smage nye øl, og de kaster sig gerne over bryg fra nye bryggerier. På specialøl gælder det om at have de nyeste varianter og de bedst kendte mærker, mens det på pilsner området mere er kampagne konkurrence og til dels priskonkurrence.

Virksomhed har forskellige styrker som at understøtte indhold strategi. Virksomhed har sin egen special produkt som at man kun køber i virksomheds lokale. Virksomhed skifter tit sin menuen og det giver mulighed at give sin kunder ny smag. Undersøgelser viser også virksomhed har nogle svagheder. Virksomhed kan sælge produkter i sin lokale. Virksomheds målgruppe er bestemt alder.

I marked har kun mænd som ove 40 år gammel, vises Facebooks marked anlayses stadigvæk 50.000 mandlig publikummer i trekantsområdet. Der giver mulighed at finde flere kunder. Specialøl vokser i danske ølmarked og det giver også mulighed at få flere kunder i fremadrettet. Virksomhed deltager i mange øl arrangementer som at udvise sin produkt og fange forskellige kunder.