og hen til kunders
alle ens kunder, og hvor mange vil like og kommentere opslaget. Dog skal denne
“konkurrence strategi” ikke være det eneste creative content. Creative content handler om at
komme væk fra produkt/salgs øjnene, og hen til kunders øjne. Eksempelvis vil der i blandt
deres kunder være, studerende, mødre, familier, par, nogle som går op i sport/træning, nogle
som går op i miljøet og meget mere. Der skal dermed tænkes i disse baner, om hvad vil en der
går op i miljøet se. Eller hvad vil en mor ser evt. På denne måde skal der brainstormes for
hver en kundetype, og liste ideer under hver især. Der skal dog være en rød tråd mellem
opslagene, så man ikke kun fokusere på par eller mødre eksempelvis. Der skal fokuseres på
alle, så der hele tiden vil være en aktivitet på Atami Sushi’s SoMe platforme. Jeg vil derfor
herunder liste nogle creative content ideer, for at man kan optimere Atami Sushi’s SoMe.
Dette vil jeg gøre i en tabel, så det er langt mere overskueligt.
Tabellen ovenover er få eksempler på, hvad man kan gøre. Der er mange flere kundetyper og
interesser hos kunderne som Atami Sushi vil kunne nå ud til. Der er nærmest ingen grænser
for ideerne, da fordelen ved en så bred kundekreds er at ideer kan altid findes. De
løsningsforslag på creative content, som jeg er kommet med vil give god interaktion hos
kunderne. Eksempelvis vil kunder som interessere sig for sport, skrive i kommentaren om
hvad deres gæt på scoren er. Og det vil skabe en stemning i kommentarfeltet blandt kunderne.
Konkluderende for hvordan Atami Sushi kan optimere deres SoMe er disse ting: kende
kunderne, god planlægning i form af content kalender og mere creative content. Der kan
sættes en regel som er 20-80 reglen, hvor 20% af contenten er produkt/salgsorienteret, og
80% af contenten er underholdende, viden m.m. Det vil sige 80% creative content, som mine
eksempler i tabellen ovenover.
Wow, superb weblog structure! How long have you been running a blog
for? you made running a blog look easy. The total glance of your web site is wonderful, let alone the content material!
You can see similar here sklep online
batmanapollo.ru
A casu ad casum — От случая к случаю.
Benevole lector — Благосклонный читатель.
Психология межгрупповых отношений и лучшие книги по психоанализу.
История русской метафизики в XIX-XX века. Том 1 и новые обзоры по психоанализу.
Veni, vidi, vici
Per aspera ad astra
100 лет тому вперед фильм смотреть. 100 лет тому вперед онлайн.
Фильм 100 лет тому вперед смотреть. Фильм 100 лет тому вперед смотреть.
Король и шут 2 сезон смотреть онлайн
Фоллаут кино
Уэнздей смотреть
Претенденты смотреть Претенденты фильм, 2024, смотреть онлайн
ремонт телефонов москва