være i bevægelse
KONKLUSION
Gennem research i form af et spørgeskema og der-
næst brainstorming, blev der udviklet flere idéer til en
brugeroplevelse, som passede til hvad brugerne efter-
spurgte.
Efter feedback på de forskellige koncepter, blev der
udvalgt idéen om at skabe et eventyrsrum. Dette rum
ville vække H. C. Andersens historier til live, ved at skabe
et rum med en scene fra hans eventyr. Her ville væg-
gene og gulvet være i bevægelse og lyde der passer til
vil skabe en fornemmelse for de besøgende af at være i
eventyret.
En prototype af det blev udviklet vha. af programmer
som Photoshop, Plotaverse og Premiere. Videreudvik-
ling på denne prototype vil blive skabt gennem feed-
back, så det endelige koncept være en brugeroplevelse
som vil være perfekt til H.C. Andersens museum.
bypGrV8qwlj
hqdM6Ol591S
The telecommunications sector in Iraq is experiencing rapid growth, creating opportunities for businesses involved in technology, infrastructure, and service provision. BusinessIraq.com brings you comprehensive coverage of this exciting sector, examining trends in mobile phone usage, internet penetration, and the development of 5G networks. We explore government policies aimed at expanding connectivity, analyze market competition among telecom providers, and examine the investment climate for businesses seeking to enter this dynamic market. Understand the challenges and opportunities in this rapidly transforming landscape.
Through BusinessIraq.com, readers gain access to exclusive reports on market trends, business forecasts, and economic analysis from leading experts. Our coverage includes detailed reporting on stock market performance, currency fluctuations, and investment trends, similar to the comprehensive coverage style of nytimes.com. We focus on delivering actionable intelligence for businesses operating in or entering the Iraqi market.