brugt til brainstorming om design

Primær målgruppe
Den primære målgruppe er den gruppe som bliver brugt til brainstorming om design og funktionalitet. Den primære målgruppe er unge kvinder mellem 18-25 år, som er vist oppe i segmenteringen, så det er med dem i mente at design valgene er blevet truffet.

Sekundær målgruppe
Den sekundære målgruppe er den gruppe som derimod ikke bliver taget forhold til, da det ikke er dem som King’s vil gøre glade. Den sekundære målgruppe er personer mellem 30-40 årige og opefter til de 40+ årige.

CRAP – Nuværende hjemmeside King’s Sushi Odense
Der er blevet lavet en C.R.A.P. analyse på den nuværende hjemmesides forside for king’s sushi, denne analyse skal hænge sammen med en anden C.R.A.P analyse som gruppen senere laver på det færdige produkt.

Contrast, rød – Inde på King’s gamle hjemmeside kan man se at boksene og baggrunden ikke passer med hinanden, den midterste box skulle være længere hvis de skulle passe sammen og være mere repetitive.

Repetition, grøn – Man kan se at de tre muligheder har en overskrift, overskriften på de to første har det samme format, med samme font størrelse og uden caps, derimod kan man så se at den sidste mulighed er rent caps og det strider mod repetition delen af analysen.

Alignment, gul – I alignment kan man se at de tre muligheder i bunden ikke flugter med billederne over dem, dette giver ikke et godt indtryk af alignment og det ligner at hjemmesiden ikke har en ordentlig magin som øjet kan følge.

Proximity, blå – I dette afsnit kan man se at logoet går ind og roder på proximitien i navigationsbaren, logoet går ind og essentielt splitter navigationsbaren i to. Navigationsbaren skal gerne have god proximity da brugeren gerne skal kunne se hele baren på en gang uden at splitte synet.